fredag 13 oktober 2017

7 veckor

Alltså jag fattar inte vart veckorna tar vägen??
Redan 7 veckor sedan världens finaste valpar föddes!
Känns som igår.
Lova att inte ramla omkull nu men det blir både veckokort och vikter
på RÄTT dag dessutom!

Chara
vikt 3420g
Dumbo
vikt 3490 g


vikt 3380g


Otroligt jämna i vikter och storlek,
Dagarna flyter på i samma rutiner.
Strimla tidningar, äta,sova busa,
Tycker inte det är speciellt roligt roligt att behöva
vara i hagen. Där de bara behöver vara när jag är på jobb
och på natten. Natten som de faktiskt sover hela.
Ute är vi också när vädret passar. Har ju varit en hel del
ösregn i veckan.
Numera tar de sig ut på upptäcksfärder på gräsmattan,

Ibland har mamma följer med oss.

Jag vill också kunna flyga säger Freddie!


Jag me`hojtar Danie!



Danie och Mio.

Bus och tjuvnyp


Kapplöpning

Bära saker tycker alla är kul nu och gör det gärna.

tjejerna kan flygträna bäst de vill.

Men det finns bara


 en Dumbo!
Danie hittar en repknut

Men aldrig att man får

ha något i fred.

Danie brås på Mio ligger helst på rygg.

Svårt att se kanske men Dumbo var så söt där han satt med ett grässtrå i munnen.

Det är helt fantastiks när man tänker efter att varenda doft
sak underlag ja allt, faktiskt har varit / är första gången för dem.
Som små oskrivna blad.

Kan mamma dricka regnvatten så ska jag åtminstone försöka.

Börjar bli trötta.

Söta Chara!

och lika söta Danie!

Försök till spontan gruppbild!

Trevlig helg på er alla!
Bara en vecka kvar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...