söndag 15 oktober 2017

Söndag igen

Sista söndagen med hela gänget.
Men märks de är stora nu. Idag fick jag höja ingången till
hagen för Danie klättrade över i morse, Tyckte inte frukosten kom fort nog.
De talar också om mycket tydligt och högljutt vad de gillar att vara i hagen,
man kan tror någon är riktigt dum mot dem när de stämmer upp i kör.
Men småpluttar måste vara där på natten och när vi inte är hemma
säger jag till dem , men tror ni de lyssnar??
Gjort om så nu har de hela rummet att vara i så plats har de.
Största tåbitaren är Dumbo.
Då är det bra med innetofflor
offrar hellre dem än mina tår=D



Vet jag lagt in sådana här bilder för men för mig är det
ögongodis.

Dumbo hade svårt att komma till ro. Gick omkring pep, och gnällde.
Så tog upp han i famnen och klappade han lite, det var vad han ville ha
lite närhet sen somnade han sött.

Varmt idag så altandörren varit öppen. Ni kan tro de hade kul med
resårvattenslangen. Ska bli spännande i vår att sätta 
igång och se hur många hål de gjort.

Kan undras vad Mio håller på med?

Ännu en sova på rygg tjej. Ser ni att det är Danie?

Chara och Mio myser.

Visst är de alldeles underbara?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...