söndag 27 augusti 2017

dygn 2

 Vi gjorde ett litet försök till lite bättre huvudbilder.
Tik 1
Hane


Tik 2

Passade på när vi städade lådan. Vill inte vara där och "lägga mig i " 
för mycket. Mio älskar när jag ligger där och myser med henne men valparna
de vill hon ha själv och gömmer dem. Se min inte röra =)
Absolut inte så att hon på något sätt vaktar och markerar!!
Utan så här =)


Passade även på att väga dem och alla har ökat på bra vikt.
Njuter av lugnet och harmonin i lådan och kan absolut inte se mig mätt.
Mio verkar och njuta av det hela.
Igår kväll var sovstilen denna:
hennes mamma Thea låg exakt likadant när hon hade valpar 
och med valparna liggandes på magen för att dia.
Mio själv får förstås sin mat på "sängkanten" !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...