torsdag 14 september 2017

Torsdag 14 september

Alltså idag hade vi fått höra att det skulle vara en STOR dag!
Vi skulle få smaka något annat än mamsen milkshake.
Vi var så spända på vad babymatte skulle komma med.
Danie var så spänd att hon var tvungen att bita stackars mig Charlie i örat.
Men vilken BESVIKELSE!
Inte var det något gott hon bjöd på men ganska fin färg om vi nu ska hitta 
något positivt.
Gissa vad hon kom med???
Tvi tvi tvi MASKMEDEL. Babymatte påstår att när man är så här
liten och söt så kan det finnas mask i magen som man kan få
via sin mamma!
VA!!! skulle vår mamma smitta oss med mask???
Fast babymatte förklarade att det var inget hon gjorde med vilje.
Puh!!!
Men det allra värsta är att vi ska få det 2 ggr till innan vi flyttar.
Fast vi vet ju inte riktigt vad flytta är så det kan ju dröja länge.
Vi tycker vi har det ganska bra här hos mamsen.
Vi har börjat tröttna på att bara ligga och sova så vi har börjat utforska VÄRLDEN!

Den är stor och i den finns en massa kul saker vi aldrig sett innan.

Det är riktigt jobbigt att vara ensam kille ibland.
För syrrorna de vill gärna busa det gillar jag med ska ni veta.
Men man måste ju vara lite extra snäll...... tror jag mot flickor.

Får nog fundera lite på det ! Det finns ju en GRÄNS.

Danie är det ett rysligt pjoskande med tycker jag.
Får komma upp till babymatte och mysa hur mycket som helst 
fast Danie säger att det är bara för att hon ska ha ögondroppar.
Tss klemande tycker jag man är väl man.
Babymatte säger att Danie`s öga är fint igen.
Inget kladd och klet.
Alltså egentligen tycker jag inte babymatte klemar för det kan ju inte vara skönt
att få droppar. Ska jag sen vara ärlig så myser både hon och babyhusse med oss
allihopa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...