onsdag 27 september 2017

Stora världen

Den här badrumsmattan la jag inte till de små och det blev genast nya favoriten.




Freddie är också med men hon gillade flodis som också fick flytta in.

Igår fick de börja kom ut i STORA världen.

dvs i allrummet. De kände sig lite bortkomna till en början.

Höll sig nära valprummet.

Så jag lyte ut dem till filten.

Nu ska jag erkänna. Jag har LJUGIT!!!
Skrev häromdagen att Mio slutat dia dem.
Så fel JAG hade. Hon gör det när hon känner för det helt enkelt!

JoJo helt överlycklig. Äntligen får hon lov att vara med.

Mio är helt ok med att JoJo är med små ute i allrummet men
in i valprummet vill hon inte ha henne.

Hur tar de sig an det nya då?
Ja Freddie sover gott överallt =D
Men hon är den som sitter och tar in allt.
Håller sig mest på filten , ha inte lärt sig parera det hala golvet än.
Freddie är ju den lille filosofen i denna kullen.


Charlie var den som först gav sig ut och upptäckte,
Självständig, här sover han ensam en bra bit från de andra.
Sedan la han sig vid mina fötter när jag lagade mat.

Danie är busigast än så länge. Efter att hon vaknat
så gav hon sig ut på upptäcktsfärd och hittade mamsen att
busa med.


Det gillade Mio !


Full rulle!

Idag har de blivit avmaskade igen, fått klorna klippta.
Inget som skapade någon större uppmärksamhet !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...