lördag 30 september 2017

5+1 dag

Önskar just nu att dygnet hade lite fler timmar =) 
Starta med veckobilderna!
Vikt 2270g
och det är så svårt att välja bild och hitta bra bild inte minst ett ställe med bra ljus så fotona blir lite fina så här får ni lite fler försöks bilder.


Vikt 2450 g


Vikt 2310g


Ni förstår vilket svårt ;) jobb jag har ........att välja.
Idag har de fått en ny extramamma till.
Nämligen Fidelie har fått ansluta sig till de små.
De tyckte det var kul med en ny men var det tvunget att hon också
skulle hålla på att tvätta en?

Viska hemlisar till är mycket bättre !
Fidelie har själv varit mamma till 3 kullar och är en trygg och
snäll hund. Det är så bra för små valpar att introduceras för 
nya hundar och få positiva erfarenheter.

Så här ser det ut nu när jag bloggar. Lilla Danie och Fidelie lagt sig för att sova ihop.
För mig känns det bra att de små inte visar några som helst tecken på rädsla för 
det "nya" som erbjuds. 

Medan de två sov gjorde de andra detta:
Ser kanske ut som de sover MEN de har världens brottningsmatch under JoJo överinseende.
Lilla Freddie är helt ok med hala golven nu och trippar fram som en 
isprinsessa. Hon är betraktaren tittar ,tar in och sen agerar.
Medan de andra är fullt ös direkt.
Hon var så söt när hon låg med bollen.
La den framför sig ,flög upp skulle ta den men då lyckades hon stöta till
den så den hela tiden var steget före.

Ser att Mio inte är med på en enda bild idag men givetvis
har hon varit med. Som sagt jag tror ju på 
trygg mamma trygga valpar.
Imorgon får jag ÄNTLIGEN visa upp dem för er!!!
Ni är
JÄTTEVÄLKOMNA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Resume

`Tänk vad 8 veckor går fort. Inte längesedan jag gick här i spänd förväntan över vad som skulle  finnas i Mio`s mage, Ut tittade 3 ...